Klientu serviss

Kā mēs varam Tev palīdzēt?

Mēs esam šeit, lai Tev palīdzētu atrisināt problēmsituācijas un atbildētu uz Taviem jautājumiem, kas saistīti ar mājokļa uzturēšanu vai garantijas procesiem. Sazinies ar mums!

Mana Bonava:

Sazināties ar Bonava Latvija vari savā Mana Bonava kontā. Tur iespējams iesniegt garantijas pieteikumus un sekot to izpildei, kā arī apskatīt savu garantijas pieteikumu vēsturi un atrast plašāku informāciju par jauno mājokli. Lai sāktu lietot Mana Bonava, reģistrējies ar savu e-pasta adresi un izveido savu kontu šeit 

Telefons:

Vai vēlies runāt ar kādu no mūsu Klientu servisa ekspertiem? Droši zvani mums laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00 katru darba dienu.

E-pasts: Ja vēlies mums uzdot jautājumu ārpus darba laika, raksti uz klientu.serviss@bonava.lv

Mājokļa lietošanas rokasgrāmata:

Pirms sazināšanās ar mums ieskaties savā Mājokļa lietošanas rokasgrāmatā. Tur vari atrast atbildes uz jautājumiem par mājokļa lietošanu, piemēram, par mājokļa iekārtu kopšanu vai koplietošanas telpu izmantošanu.

 

Lūdzam ņemt vērā, ka Bonava Latvija nesniedz izsaukumu servisa pakalpojumus. Ārkārtas situāciju gadījumā aicinām sazināties ar mājas apsaimniekošanas uzņēmumu.