Klientu serviss

Kā mēs varam tev palīdzēt?

Mēs esam šeit, lai Tev palīdzētu! Mēs ar prieku tev palīdzēsim atrisināt problēmsituācijas un atbildēsim uz taviem jautājumiem. Sazinies ar mums!

Mana Bonava:

Sazināties ar “Bonava Latvija”, vari savā “Mana Bonava” kontā. Tur vari iesniegt garantijas pieteikumus, sekot to izpildei, kā arī apskatīt iepriekšējos garantiju pieteikumus un atrast plašāku informāciju par tavu jauno mājokli. Lai sāktu lietot “Mana Bonava”, piereģistrējies ar savu epasta adresi un izveido savu kontu šeit 

Telefons:

Vai vēlies runāt ar kādu no mūsu Klientu servisa ekspertiem? Droši zvani mums no 8:30 līdz 17:00 katru darba dienu.

E-pasts: Ja vēlies mums uzdot jautājumu ārpus darba laika, raksti uz klientu.serviss@bonava.lv

Mājokļa lietošanas rokasgrāmata:

Pirms sazināšanās ar mums, ieskaties savā Mājokļa lietošanas rokasgrāmatā. Tur vari atrast atbildes uz jautājumiem par mājokļa lietošanu, piemēram, par mājokļa iekārtu kopšanu vai koplietošanas telpu izmantošanu.

Lūdzam ņemt vērā, ka “Bonava Latvija” nesniedz izsaukumu servisa pakalpojumus. Ārkārtas situāciju gadījumā aicinām sazināties ar apsaimniekošanas uzņēmumu.