Labumu programma #kaimiņubūšana

Labumu programma #kaimiņubūšana

Bonava vērtību pamatā ir vēlme nodrošināt klientiem komfortu un patīkamu dzīvi ne vien funkcionālā, ērtā un kvalitatīvā mājā, bet arī ārpus tās – tuvākajā apkaimē. Mēs ne vien būvējam ēkas, bet radām laimīgas apkaimes, kurās ikvienam ir patīkami būt. Tieši tādēļ esam radījuši jaunu labumu programmu Bonava māju iedzīvotājiem - #kaimiņubūšana.

#kaimiņubūšana ir Bonava iedzīvotāju lojalitātes programma, kas jo īpaši vērtīga apstākļos, kad svarīgi ir atbalstīt savējos – tuvākos, dažkārt arī ģeogrāfiski. Bezpeļņas #kaimiņubūšana iniciatīvas mērķis un uzdevums ir radīt kopības sajūtu projektu iedzīvotāju un apkaimes uzņēmumu starpā, kā arī aicināt iedzīvotājus izmantot atpūtas un izklaides iespējas tuvumā, tādējādi atbalstot vietējos uzņēmumus. Šobrīd tā darbojas Bonava Latvija jaunākajos projektos – Pagalms 2.0, Fjordi un Krasta kvartāls – taču tiek attīstīta un paplašināta, lai sniegtās priekšrocības varētu baudīt visu projektu iedzīvotāji.

Kā tas darbojas?

Katram iedzīvotājam tiek piešķirta konkrētā projekta iedzīvotāja apliecība, ko noglabāt makā vai kādā citā vietā līdz ar citām klienta kartēm. Papildus iedzīvotājs saņem arī bukletu ar aktuālajiem īpašajiem piedāvājumiem, kā arī informāciju, kur piedāvājumus atrast, ja saraksts tiek mainīts vai papildināts.

Īpašie piedāvājumi?

Īpašo piedāvājumu sarakstā redzama apkaimju uzņēmumu daudzveidība – tajos sastopams ļoti plašs jomu klāsts. Visplašāk pārstāvēta ir ēdināšanas joma, taču piedāvājumi rodami arī daudzās citās – iespējams gan izdevīgāk iegādāties sadzīves tehniku vai pat automašīnu, īpaši piedāvājumi sagatavoti sportistiem un skaistumkopšanas entuziastiem, kā arī pieejamas daudzas oriģinālas izklaides un atpūtas iespējas. #kaimiņubūšanā iesaistījušās pat izglītības iestādes! Ikvienam būs iespējams atrast ko sev noderīgu.

Lūgums ņemt vērā, ka īpašo piedāvājumu klāsts un nosacījumi var mainīties atbilstoši epidemioloģiskajai situācijai valstī. Pirms piedāvājuma izmantošanas aicinām sazināties ar pakalpojuma sniedzēju, lai precizētu tā pieejamību konkrētajā brīdī.